Polub mnie na Fb!

11 listopada 2013

Witajcie!



Witajcie!





(autor: Marta Pokojowczyk)




Pomyślałam, że warto wyjaśnić moim przyszłym czytelnikom, moją nagłą obecność w blogosferze.
Prawdę mówiąc, założyłam tego bloga za sprawą przypadku i mistycznych zbiegów okoliczności. 
Można by rzec, że potknęłam się i wcisnęłam magiczny guzik na komputerze. 
Prawdę mówiąc zawsze czułam w sobie misję i chęć naprawiania świata, po czym zrozumiałam, że świat chce mieć spokój i nie chce być naprawiany. Przez to poczułam chęć realizowania się na większej ilości płaszczyzn. 
Tutaj mnie jeszcze nie było. Więc położyłam dłonie na klawiaturze i naskrobałam kilka postów w parę chwil -dodam, bardzo radosnych.
Sądzę, że od teraz będę to robiła częściej niż bym chciała. Nie zamierzam agitować, ani namawiać do swojego zdania. 
Chcę się dzielić tym co piękne i w moim mniemaniu ważne.
Architektura Wnętrz jest moją nieskończoną pasją, dlatego wybrałam ten piękny zawód.
Czekam na czytelników podobnych do mnie, otwartych i chętnych do dialogu.


~


Dziękuję Aguś, że mnie zainspirowałaś!





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz